Trolejbus je značky ŠKODA, typ 15Tr v modifikaci 17/6M což byla vrcholná verze typů 14 a 15 Tr vyráběných ve Škodě Ostrov. Modifikace 17/6M zahrnovala nedělená panoramatická čelní okna, klimatizaci kabiny řidiče, výkonnější elektrovýzbroj, interiérové podlahy ALTRO a jako jediná z verzí i tři stěrače na předním čele, týkala se však především sólových typů 14Tr, v menší míře pak i kloubových vozů 15Tr, z toho důvodu se zde jedná trochu i o neobvyklost co se detailů týče. Takto modifikované vozy jezdí například v Českých Budějovicích, v garážích DPMB jej nenajdeme a z toho důvodu byl model podle číslování DPMB označen evidenčním číslem 3516.
Model je v měřítku 1:20 a disponuje plně funkčním dálkovým ovládáním tzn. plyn, EDB, zpátečka, vlevo a vpravo. Pohonnou jednotku tvoří dva výkonné elektromotory a jeden servomotor zajišující zatáčení. Dále je dokončeno kompletní osvětlení vozu a to jak interiéru tak exteriéru a veškerá pomocná elektronika jako zátěžový a výkonový regulátor, chlazení, seřazovací obvody, spínací panely a pochopitelně také dva tyčové sběrače a další. Modelu k „dokonalosti“ chybí už jen elektronické ovládání dveří , realizace této funkce byla však z důvodu vysoké finanční odložena na dobu neurčitou, vzhledem k tomu, že začínám se stavbou nového vozu 15 TrM v měřítku 1:10 kde tyto funkce budou realizovány daleko jednodušším systémem je však možné, že ke zprovoznění dveřních pohonů u 3516 možná nikdy nedojde. Odpověď nám dá až čas, dofám ale, že tak jako bylo na 3516 dosud vše dotaženo vždy do zdárného konce, bude tomu i u dveřních pohonů....